Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Blandet
 Hyggekrogen
 Mouse over effekt
 New Topic  New Poll New Poll
 Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Haanz
Medlem

Denmark
429 Posts

Posted - 30/12/2002 :  15:33:26  Show Profile  Visit Haanz's Homepage  Send Haanz an ICQ Message  Click to see Haanz's MSN Messenger address
Helløøøw!
Nu er jeg i den heldige situation, at min hjemmeside langt om længe er oppe at køre. Nu ved jeg vel lige så meget om HTML-kodning, som Pia Kjærsgård ved om tyrkisk høflighed... Så det hele bliver nok lavet i Frontpage. Nå men til sagen: Hvordan i al verden laver man en mouse-over effekt på sine "knapper"? Jeg prøvede at følge en tut jeg fandt til PSP7, men det blev gemt som en html fil... Er der nogen der har nogle gode links, eller kan forklare mig det på pædagogisk måde, som selv en langhåret kan forstå.

Edit: Stavefejl

Der er forskel på negativ kritik og konstruktivt kritik!

Edited by - Haanz on 30/12/2002 15:38:07

viz
Moderator

Galleri: 1 stk.

Denmark
3262 Posts

Posted - 30/12/2002 :  15:57:49  Show Profile  Visit viz's Homepage
http://www.3dmaxer.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5015

Det er lidt mere langhåret end Frontpage - men det program nægter jeg at yde hjælp til

Dan Lund - Freelancer Extraordinaire - Copenhagen

Edited by - viz on 30/12/2002 15:58:46
Go to Top of Page

Haanz
Medlem

Denmark
429 Posts

Posted - 30/12/2002 :  15:59:54  Show Profile  Visit Haanz's Homepage  Send Haanz an ICQ Message  Click to see Haanz's MSN Messenger address
Uh! Takker mange gange! Havde ikke lige tænkt på, at jeg muligvis ikke var den første, der havde spurgt om dette...

Go to Top of Page

Michael-k
Medlem

1839 Posts

Posted - 30/12/2002 :  16:30:16  Show Profile  Click to see Michael-k's MSN Messenger address
med css er det ganske enkelt så du også fri for javascript på din side
Fandt den her som viser hvordan det kan gøres. Der er også www.html.dk hvor der er en ganske udemærket css tut.

Nu kender jeg ikke psp er en sikker på du kan lave mouseover der i også.

I image ready som følger med photoshop er det ihvertfal ganske let. Problemet er nok at du skal lice dit billede op og så lave din mouseover på hver enkel knap. Hvis bare bare tager hver knap får du en hel html side ud af det :)

Mener også at frontpage kan gøre det for dig. Men er ikke den vilde fp bruger så det må du lige undersøge selv :)

[MK] Det bliver godt engang.

Det har jeg sagt i lang tid nu, om det bliver godt, må tiden vise...
Go to Top of Page

Michael-k
Medlem

1839 Posts

Posted - 30/12/2002 :  16:31:14  Show Profile  Click to see Michael-k's MSN Messenger address
det var den her jeg mente http://www.ildstorm.dk/showartikel.php?id=129 ;-)

[MK] Det bliver godt engang.

Det har jeg sagt i lang tid nu, om det bliver godt, må tiden vise...
Go to Top of Page

Martin Andersen
Medlem

Galleri: 2 stk.

Brazil
1965 Posts

Posted - 30/12/2002 :  21:44:48  Show Profile  Visit Martin Andersen's Homepage
hee http://3d-designer.dk/gallery/web/html/index.html

Martin Andersen - www.3d-designer.dk
Go to Top of Page

envious3d
Medlem

Galleri: 1 stk.

Denmark
120 Posts

Posted - 31/12/2002 :  13:38:30  Show Profile  Visit envious3d's Homepage  Click to see envious3d's MSN Messenger address
Prøv dette sted her http://www.echoecho.com/dk/ der er fandme godt! Det er her jeg har lært alt om HTML, JAVA og CSS

Go to Top of Page

Haanz
Medlem

Denmark
429 Posts

Posted - 31/12/2002 :  15:01:21  Show Profile  Visit Haanz's Homepage  Send Haanz an ICQ Message  Click to see Haanz's MSN Messenger address
Hvor er det altså bare rart, at være omgivet af så kloge kodehoveder! Takker mange gange!

Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  New Poll New Poll
 Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
3DMaxer.dk © 2000-2005 3DMaxer.dk Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000
© 2000-2005 3DMaxer.dk | [email protected]