Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Blandet
 Hyggekrogen
 Two Towers!!!
 New Topic  New Poll New Poll
 Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

SonZi
Medlem

Galleri: 3 stk.

Denmark
459 Posts

Posted - 18/12/2002 :  09:07:11  Show Profile  Visit SonZi's Homepage
Er jeg den eneste som synes at den var herrefed???

2'eren kørte meget bedre efter bogen end 1'eren...og Gollum va total sej (Men sagt mellem maxere... var han så ikke en anelse bright???).

Jeg savnede lidt det der hyggelige fra etteren, men man kan ikke få det hele når der samtidig skal være så meget knald på som der jo var....

yeti
Medlem

Galleri: 3 stk.

Denmark
376 Posts

Posted - 18/12/2002 :  11:15:19  Show Profile  Send yeti an ICQ Message
Lyder fedt.... jeg glæder mig overdrevet til den.
på søndag skal jeg ind og se den og jeg håber at den er lige så god som den 1.

The distance between insanity and genius is measured only by success.
Go to Top of Page

envious3d
Medlem

Galleri: 1 stk.

Denmark
120 Posts

Posted - 18/12/2002 :  12:18:27  Show Profile  Visit envious3d's Homepage  Click to see envious3d's MSN Messenger address
Hmm manglede der ikke noget?!?

Efter min mening manglede filmen den fede stemning og karakterdybden som etteren havde. Men det kan jo skyldes der er flere karakterer med end den første. Grimá er sej... Elsker simpelthen den skuespiller.

Go to Top of Page

folcka
Medlem

Denmark
238 Posts

Posted - 18/12/2002 :  15:21:29  Show Profile  Visit folcka's Homepage  Send folcka an ICQ Message  Click to see folcka's MSN Messenger address
Jeg synes den var en gennemført genistreg! Og Gollum var virkelig orgiginalt protrætteret - ikke bare med CGI, men som person.

Jeg kunne ikke sætte en finger på Gollum CG mæssigt! ikke for bright efter min mening. I forhold til Gollum er Yoda og Jarjar Binks en fucking joke i mine øjne!

Morten
Alias Folcka, eller er det omvendt...? http://www.mortenbrunbjerg.dk
Go to Top of Page

Wemic
Medlem

Denmark
333 Posts

Posted - 18/12/2002 :  16:03:31  Show Profile  Visit Wemic's Homepage  Send Wemic an ICQ Message
Den film er bare dejlig!
Dog synes jeg der er nogle ting som afviger en del fra bogen - vil dog ikke udtale mig her, da der jo nok er mange der ikke har set den endnu.

Og Gollum!, han er jo GENIAL! han er SÅ nice lavet og hans udtryk er så SÅ lækre.. ham må jeg se igen, snart!

I came to go, but still I'm staying
Go to Top of Page

Haanz
Medlem

Denmark
429 Posts

Posted - 18/12/2002 :  22:40:28  Show Profile  Visit Haanz's Homepage  Send Haanz an ICQ Message  Click to see Haanz's MSN Messenger address
Jeps lækker film, men jeg glæder mig nu til den kommer i extended DVD halløjsa version, den skulle nemlig efter sigende indeholde scenen med Merry og Pippin der drikker ente-te.
Og Gollum holder 100% igennem. Kunne godt lide spaltningen, men han er jo også på Oscar nominerings snakke listen...

Der er forskel på negativ kritik og konstruktivt kritik!
Go to Top of Page

Djernis
Medlem

Galleri: 5 stk.

Denmark
1914 Posts

Posted - 18/12/2002 :  23:07:50  Show Profile  Visit Djernis's Homepage
Personligt venter jeg med at få dvd'en til hele serien har haft premiere, og hele serien kan købes i en samlet super-extended-remastered-directors-findselvpåflere-version.
Det gælder self. også StarWars

www.casual-concepts.dk

Go to Top of Page

Non
Medlem

Galleri: 22 stk.

Denmark
538 Posts

Posted - 19/12/2002 :  00:12:48  Show Profile
rigtig lækker film, jo Gollum er for godt lavet. Jeg syntes dog ikke, at den er bedre end den første (heller ikke dårligere). Nej, den kører ikke bedre efter bogen end 1'eren. og nogle af figurene opfører sig helt anderledes end bogen (Faramir). Men fuck hvor er den flot, og alt alt for kort!

Non

Ronnie Ree
Johnny Madsen Fan

Min D-Day Animation www.teamvision.dk/ronnieree
D-Day Reloaded Preview http://zik.acow.dk/landing_divx.avi

"Der findes KUN 2 former for musik,.. Country & Western"... Citat: Johnny Madsen
Go to Top of Page

jonaz.dk
Medlem

1237 Posts

Posted - 19/12/2002 :  19:09:00  Show Profile  Visit jonaz.dk's Homepage
såå.. kan jeg også snakke med..

klart bedere end etteren IMHO.. syntes skisme 1'eren havde nogle kedelige passager... hvor man sad og tænkte.. "nå.. KLIP!... øhhh.... KLIP!!" Men hva.. bogen var jo også kedelig. (har ikke læst de efterfølgende)

hehe.. Gandalf.. sej gammel gubbe.. (Gandalf vs. Balrog kampen) =O)

Min klare favoritter.. Gollum og Gimli.

Og som alle andre nævner.. Gollum var for sygt lavet.. savnede måske lidt mere muskelbevægelse.
i nogle få scener virkede lyset også lidt mystisk lyst.
men overall.. ultra nice... go WETA..

jeps.. extended bliver forhåbentligt najs. Det hjalp på FOTR.

så også en lidt irriterende maske/compositing fejl i en af scenerne med enter og oversvømmelsen... pyt pyt det gør ikke det store..

mere nitpicking.. =O)
et par udvalgte scener lider lidt under den der.. hov baggrundslyden forsvandt.. selvom handlingen foregår midt i et krigshelvede.
det er selvfølgelig en bevidst handling fra PJ.. men men.. I don't like..

de lidt for overfantastiske scener.. (fx. Legolas og Aragon der sådan liiige tryller sig op på en hest)

Kæmpe store Uruk Hai psykopat muskel krigere med pårøs stormtrooper armour.. hmm.. utroligt at de er så ringe i kamp.

der er flere eksempler..
Generelt.. så bliver der for tit gået på kompromis med troværdigheden.

damn... et år til ROTK..
det bliver svinsk lækkert når man kan se HELE filmen i et stræk.. i extended udgaver... hmmm.. 10-11 timer? fedt.. =O)

med alt sagt... så syntes jeg den var virkelig fed..

nå men jeg løber væk (just in case)... inden jeg bliver flamet af frådende fanboys.. =O]

http://www.jonaz.dk

Edited by - jonaz.dk on 19/12/2002 19:12:46
Go to Top of Page

MJ
Medlem

Denmark
443 Posts

Posted - 19/12/2002 :  20:08:36  Show Profile  Visit MJ's Homepage  Click to see MJ's MSN Messenger address
Jeg har aldrig hørt historien om Ringen før.. Har kun vidst at det var den mest læste bog så jeg havde rimelig store forventninger, også fordi 1'eren var meget god.

Jeg var Meget skuffet den første 1 time. Syntes historien virkede tør uden nogen rigtig menning.
Men det måtte jeg bide i mig igen da filmen var slut.
Det er absolut den mest geniale historie der nogen sinde er blevet fortalt.
Kan ikke vente til at se 3'eren.
Gollums Karakter er enormt genialt fundet på i det med at han skifter til en ond person når han bliver svigtet og god når han får trykhed... Utroligt genialt fundet på.

Nå ja, og CG'en var også meget flot.
Og så er musikken også rigtig god.

"I saw the best minds of my generation destroyed by madness."
- Alan Ginsburg

http://www.maya3d.dk

Edited by - MJ on 19/12/2002 20:11:38
Go to Top of Page

Haanz
Medlem

Denmark
429 Posts

Posted - 19/12/2002 :  23:13:49  Show Profile  Visit Haanz's Homepage  Send Haanz an ICQ Message  Click to see Haanz's MSN Messenger address
http://www.comon.dk/index.php?page=news:show,id=12787

Og ak ja, hvis man havde taget af sted til 'Ringenes Herre messen' som jeg gjorde, kunne man hænge ud med gutterne fra WETA og få en collecters item hue... Det fik jeg også. Nuff' said!

Der er forskel på negativ kritik og konstruktivt kritik!
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  New Poll New Poll
 Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
3DMaxer.dk © 2000-2005 3DMaxer.dk Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000
© 2000-2005 3DMaxer.dk | [email protected]