Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Blandet
 Hyggekrogen
 T3
 New Topic  New Poll New Poll
 Topic Locked
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Fujitsu
Medlem

82 Posts

Posted - 18/12/2002 :  08:39:46  Show Profile  Visit Fujitsu's Homepage
http://www.apple.com/trailers/wb/t3/large.html

Ikke så overbevisende efter min mening....

viz
Moderator

Galleri: 1 stk.

Denmark
3262 Posts

Posted - 18/12/2002 :  13:04:25  Show Profile  Visit viz's Homepage
Nej, Nej, Nej .. det holder jo slet ikke. Endnu en Terminator sendt tilbage i tiden for at dræbe mennesker. Nu må det snart være nok, hva?

Dan Lund - Freelancer Extraordinaire - Copenhagen
Go to Top of Page

MJ
Medlem

Denmark
443 Posts

Posted - 18/12/2002 :  14:35:31  Show Profile  Visit MJ's Homepage  Click to see MJ's MSN Messenger address
Enig med Viz..
Men nu er Arnold heller ikke lige min ynglings skuespiller.
Han var sej da man var 10 år, men nu syntes jeg mere han er komisk at se på

"I saw the best minds of my generation destroyed by madness."
- Alan Ginsburg

http://www.maya3d.dk
Go to Top of Page

envious3d
Medlem

Denmark
120 Posts

Posted - 18/12/2002 :  16:20:06  Show Profile  Visit envious3d's Homepage  Click to see envious3d's MSN Messenger address
Arnold er jo lissom gud... I 80'erne og de tidligere 90'ere.

NU?!?! Behøver jeg at nævne Iskold Hævn eller Den der med Satan? Fy for satan... Og han får garanteret 43987028079 millioner for T3

lad os smadre Arnold sort neger eller hvad det du betyder

Go to Top of Page

spineless
Medlem

Galleri: 25 stk.

Denmark
506 Posts

Posted - 18/12/2002 :  20:44:18  Show Profile  Visit spineless's Homepage  Send spineless an ICQ Message  Click to see spineless's MSN Messenger address
Jeg synes nu arnold holder 100
Han er så tilpas kikset og har tilstrækkelig østrigsk accent til at han ikke kan være andet en cool med sin bad-ass-attitude. Ingen andre end ham kan tillade sig at spille så sej uden at være latterlig... eksempelvis Vin Diesel fra xXx - se HAN var da en klovn
Arnold rocks

- Hellere ti ryk i banditten, end ti banditter i ryggen -

Edited by - spineless on 18/12/2002 20:46:45
Go to Top of Page

Trenox
Medlem

Denmark
752 Posts

Posted - 18/12/2002 :  21:08:00  Show Profile  Visit Trenox's Homepage  Send Trenox an ICQ Message
Husk lige at det er uden James Cameron denne gang og der går rygter om en pg-13 rating på filmen..
Go to Top of Page

viz
Moderator

Denmark
3262 Posts

Posted - 18/12/2002 :  21:33:29  Show Profile  Visit viz's Homepage
PG-13 .. det er cirka den samme rating som TeleTubbies har..

Dan Lund - Freelancer Extraordinaire - Copenhagen
Go to Top of Page

Jakob Dam Knudsen
Medlem

Galleri: 4 stk.

Denmark
733 Posts

Posted - 18/12/2002 :  23:39:53  Show Profile  Visit Jakob Dam Knudsen's Homepage  Click to see Jakob Dam Knudsen's MSN Messenger address
Hmmm... ja, den trailer ser da lovende ud for mig. Faktisk har jeg det lidt ligesom med Matrix 2 & 3. Jeg håber ikke de ødelægger de originale ved at lave shitty fortsættelser, det stinker for vildt af kommercielle tip & tricks, det virker generelt som en virkelig dårlig idé. Men trailerne... ser lovende ud. Mere tør jeg ikke sige før jeg har set filmen.

Vedr. diskussionen om Arnold som skuespiller, så synes jeg han er ok. Han kan spille en del forskellige roller, og overbevisende nok til at diverse target groups for filmene bliver underholdt.

Den nye terminator ser forøvrigt ret hot ud - Så hvis Conner dør, så dør han da med et smil på læben...

Crossover portal for digitalkameraer, mobiltelefoni (gratis ringetoner og billeder) og IT -

http://www.jakobdam.dk
Go to Top of Page

BarrySlisk
Medlem

Denmark
72 Posts

Posted - 23/12/2002 :  13:24:55  Show Profile

- Det så falsk ud da Terminator damen hoppede ned på bilen.
- John Connor ligner en wuss
- Terminator damen ligner en popstjerne.

Ligner action uden en god historie. Jeg tror jeg er ved at blive gammel. T1 holdt 100%, T2 var ok, T3 ak jeg kan kun frygte for resultatet. Film bliver dårligere og dårligere med årene.
Go to Top of Page

envious3d
Medlem

Denmark
120 Posts

Posted - 23/12/2002 :  14:44:48  Show Profile  Visit envious3d's Homepage  Click to see envious3d's MSN Messenger address
Nu kan vi kun håbe på T4, T5, T6, T7 og T8 er bedre

Go to Top of Page

o0FLASH0o
Medlem

Denmark
1262 Posts

Posted - 26/12/2002 :  20:45:59  Show Profile  Visit o0FLASH0o's Homepage  Click to see o0FLASH0o's MSN Messenger address
Åhh nej! Selvfølgelig skal det være en damerobot - uha!.

Er det bare mig eller er Arnold bedst når han ikke har så mange replikker? Jeg så kollesterol Skade (eller var det Collateral Damage) for 2 uger siden, og jeg må sige at manden ikke ejer skuespiltalent. "She'll be back..." - altså, hva' ligner det?!?
Film skal ses i biografen, men den her må man nøjes med at leje på video til en søndagsstener.
Go to Top of Page

Jakob Dam Knudsen
Medlem

Galleri: 4 stk.

Denmark
733 Posts

Posted - 26/12/2002 :  21:14:14  Show Profile  Visit Jakob Dam Knudsen's Homepage  Click to see Jakob Dam Knudsen's MSN Messenger address
Hmmmm... det lyder da til jeg er den eneste der glæder mig til filmen kommer... jaja, jeg ved det - jeg er en taber uden liv, og så oven i købet med dårlig smag...

Crossover portal for digitalkameraer, mobiltelefoni (gratis ringetoner og billeder) og IT -

http://www.jakobdam.dk
Go to Top of Page

lopion
Medlem

Galleri: 2 stk.

Denmark
136 Posts

Posted - 26/12/2002 :  21:45:58  Show Profile
@Jakob
du er ikke den eneste der glæder sig til filmen.
Jeg har ventet på den skide film siden jeg var ca. 10år

No mercy
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  New Poll New Poll
 Topic Locked
 Printer Friendly
Jump To:
3DMaxer.dk © 2000-2005 3DMaxer.dk Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000
© 2000-2005 3DMaxer.dk | [email protected]