Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Blandet
 Projekthjælp
 jeg Søger Lære/praktik plads: Medie Grafiker
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 3

swatski
Medlem

Galleri: 3 stk.

Denmark
254 Posts

Posted - 20/03/2007 :  14:47:01  Show Profile  Click to see swatski's MSN Messenger address  Reply with Quote
hey People

viste ikke lige hvor jeg skulle Poste denne tråd, men det er jo enlig et "Projekthjælp"

jeg søger en Læreplads som multimedie grafiker engang i det nye år.

jeg skal starte på skolen her den 5 august hvorefter jeg skal være på skolen i 40 uger, der efter skal jeg så skal ud og have en læreplads for at komme på hovedeforløbet.

jeg er så småt begyndt at søge nu, da jeg gerne vil være i god tid og håbe jeg kan sikkere mig en plads.

Vis der er nogle som ved noget om en ledig plads et eller andet sted som Multimedie grafiker så må i meget gerne Slå på "tråden" eller kontakte mig på min hotmail.

mange tak.
Swatski

The object of war is not to die for your country
but to make the other bastard die for his!!

leder efter læreplads som Mediegrafiker (lige meget hvor i danmark)

Edited by - swatski on 18/06/2007 14:35:51

Michael-k
Medlem

Denmark
4704 Posts

Posted - 21/03/2007 :  10:16:51  Show Profile  Click to see Michael-k's MSN Messenger address  Reply with Quote
Du er da tidligt ude må man sige ;) du er ikke begyndt på uddannelsen endnu ;)

Tror du vil få svært ved at finde et firma som ved de lige har brug for dig, engang i det nye år ;)

Men pøj pøj med det. Er der stadig adgangsbegrænsning på uddannelsen ?

[MK]

Art is dead this is pop !!
Go to Top of Page

swatski
Medlem

Denmark
254 Posts

Posted - 21/03/2007 :  11:01:38  Show Profile  Click to see swatski's MSN Messenger address  Reply with Quote
hey det ved jeg faktisk ikke..... tror der er det nogle steder. jeg kom ind uden nogle problemmer.

jeg meldte mig til engang i febuar.

sidste tilmedlingfrist for mit vedkommende var den 15 marts, men det kan da godt være der stadig er nogle fri pladser.

søger tidligt, så jeg har tid at køre på. :D

og det med firmaet kan man jo finde ud af internt, jeg har jo lavet noget før jeg kommer på skole.. som selvlært... det er jo ikke sådan at jeg er helt "blank" i faget

der er jo ikke nogle som siger at man finder noget igennem 3dmaxer.dk men det er da en mulighed

Edited by - swatski on 21/03/2007 11:13:12
Go to Top of Page

Tue Kappel
Medlem

Galleri: 2 stk.

Denmark
2545 Posts

Posted - 21/03/2007 :  13:43:09  Show Profile  Visit Tue Kappel's Homepage  Click to see Tue Kappel's MSN Messenger address  Reply with Quote
hvilken by vil du søge i?
Go to Top of Page

Adam R. Høj
Medlem

Galleri: 6 stk.

Denmark
1339 Posts

Posted - 21/03/2007 :  13:44:54  Show Profile  Visit Adam R. Høj's Homepage  Reply with Quote
Er det digital multimedie animator/integrator du søger?

Adam Ryager Høj's Online portfolie W.I.P

Ham med håret...
Go to Top of Page

swatski
Medlem

Denmark
254 Posts

Posted - 21/03/2007 :  13:59:24  Show Profile  Click to see swatski's MSN Messenger address  Reply with Quote
hey guys

Tue Kappel
jeg er næsten 100% ligeglad med hvor det er henne. bare det ikke er på Bornholm, ikke at jeg har nogetimod bornholm

jeg kommer selv fra Herning, men jeg er skam villig til at flytte vis det kræves.

Adam R. Høj

min uddannelse hedder Multimediegrafiker, den tager 4 år alt i alt
men har hørt noget om at uddannelse har skifte navn fra Mediegrafiker til netop MULTI mediegrafiker

Edited by - swatski on 21/03/2007 14:10:27
Go to Top of Page

The_Duckson
Medlem

Denmark
239 Posts

Posted - 21/03/2007 :  14:21:16  Show Profile  Click to see The_Duckson's MSN Messenger address  Reply with Quote
Den uddannelse du søger er den gamle grafiker uddannelse, kan det ikke passe??? Der bare har skiftet navn...

Det gennerel grafikere og trykkere mm der tager den, medmindre de har overbygget den med noget 3D også.

Unless tomorrow never comes, you better be ready and grab the day!! (My quote)

Edited by - The_Duckson on 21/03/2007 14:21:57
Go to Top of Page

swatski
Medlem

Denmark
254 Posts

Posted - 21/03/2007 :  14:26:08  Show Profile  Click to see swatski's MSN Messenger address  Reply with Quote

da jeg var til samtale så fik jeg at vide at det var en uddannelse som har skifte navn omkring 4-5 gang, det er nok derfor man bliver så forvirret.

men vis der skal/kan bygges noget ovenpå så bliver det helt klart noget med 3D.

vis der er nogle som kender et sted de kan anbefale så må de også gerne sige til

Edited by - swatski on 21/03/2007 16:57:15
Go to Top of Page

Johanvts
Medlem

Galleri: 1 stk.

Denmark
1189 Posts

Posted - 21/03/2007 :  17:49:46  Show Profile  Visit Johanvts's Homepage  Click to see Johanvts's MSN Messenger address  Reply with Quote
Crytek har åbent for interships. Så skal du godt nok til tyskland, men jeg tror næppe der findes et federe sted hvis det drejer som om 3d. www.crytek.de under jobs

www.destronaut.dk
Go to Top of Page

spadeko
Medlem

Denmark
92 Posts

Posted - 21/03/2007 :  19:05:16  Show Profile  Click to see spadeko's MSN Messenger address  Reply with Quote
Damn.
Har selv lige meldt mig på nogen lunde det samme.
Digital Media - Multimedia Animator, som er en udviget version af Multimedia grafiker, hvor du integrerer 3D.
Skal gå på Vitus Bering i Horsens til grundforløb, Den eneste frie læreplads er i Kolding, og skal til Grenå under hovedforløbet.
Bor i Brædstrup, så det er langt væk.
Go to Top of Page

Dingoen
Medlem

Galleri: 16 stk.

Denmark
369 Posts

Posted - 21/03/2007 :  23:46:00  Show Profile  Click to see Dingoen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Kiggede lige på crytek... ser ud til at man som intern skal være spiltester =( Men hvis man har talent, kunne man sikkert godt snige sig til at lave noget andet også :)
Go to Top of Page

swatski
Medlem

Denmark
254 Posts

Posted - 23/03/2007 :  09:24:34  Show Profile  Click to see swatski's MSN Messenger address  Reply with Quote
tjaaaaa det kunne da være fedt, vis det ikke lige var fordi man ikke er særlig god til det tyske

meeen mon ikke der er nogle få som kan noget engelsk

Go to Top of Page

narull
Medlem

Denmark
306 Posts

Posted - 23/03/2007 :  09:36:16  Show Profile  Click to see narull's MSN Messenger address  Reply with Quote
tror ikke de taler tysk, af hvad jeg hurtigt opfattede var der 19 forskelige nationaliteter (tror jeg nok..) så mon ikke de taler engelsk ?

it's better to be pissed off than pissed on!
Go to Top of Page

Abomb
Medlem

Denmark
15 Posts

Posted - 23/03/2007 :  09:50:12  Show Profile  Click to see Abomb's MSN Messenger address  Reply with Quote
Nu melder jeg mig lige ind i kampen her :D
Er selv igang med Digital Media - Multimedia Animator udannelsen ( Grenaa ) og vil sige at du skal virkelig have gå på mod hvis du skal ha' sparket døren ind hos nogle af de seje selvskaber..
Fik selv min læreplads ved at jeg blev ved med at holde fast i dem jeg havde haft kontaktet og sendt mit portfolio til, min taktik var at jeg valgte 3 selskaber som jeg gerne ville være hos og hvis der kom et “Nej“ så smed jeg et nyt selvskab på listen.
Men hvis man vil ha' en lære plads skal man nok finde en, men det bliver ikke uden kamp..

Held og lykke med jagten :D
Go to Top of Page

swatski
Medlem

Denmark
254 Posts

Posted - 23/03/2007 :  14:07:24  Show Profile  Click to see swatski's MSN Messenger address  Reply with Quote
tak for svarne :D

hvad for nogle firmaer søgte du hos...... navn

bare for at få nogle muligheder at starte sin liste op med

god weekend

Mvh Swatski,

Go to Top of Page

Adam R. Høj
Medlem

Galleri: 6 stk.

Denmark
1339 Posts

Posted - 23/03/2007 :  14:30:35  Show Profile  Visit Adam R. Høj's Homepage  Reply with Quote
Jeg påbegynder min Digital Multimedie Animator udd. efter 9. klasse.

Jeg overvejede at søge ind hos A-Film, Ghost, og Serious Game(s?)

Men jeg prøvede lykken og søgte hos 3D-Empire og blev godkendt, (Starter d. 13 august)

Adam Ryager Høj's Online portfolie W.I.P

Ham med håret...
Go to Top of Page

Abomb
Medlem

Denmark
15 Posts

Posted - 23/03/2007 :  14:49:49  Show Profile  Click to see Abomb's MSN Messenger address  Reply with Quote
Puuhaa..

Min liste startede med Zikadias, Zeropoint og Zeitguyz, så havde jeg også sådan nogen som A-film, Deadline, GuppyWorks, IOI osv..
Sidder så hos Zikadias nu så kom ikke så langt.. :D Men planen var lagt..

Men som jeg også sagde før var det efter lidt kamp jeg kom ind..

Edited by - Abomb on 23/03/2007 14:51:37
Go to Top of Page

swatski
Medlem

Denmark
254 Posts

Posted - 25/03/2007 :  10:23:55  Show Profile  Click to see swatski's MSN Messenger address  Reply with Quote
ok lyder ellers meget spændene.

jeg har søgt nogle steder, hvor jeg har fået nogle positive svar og det er jo rigtig dejligt.
og de steder jeg har søgt, der har de givet mig tid til at lave mig en solid portfolio.

så har jeg lige et spørgsmål

1: portfolio? hvad skal den består af. nogle ideer til hvad der er en solid portfolio.

vil jo nødig sende noget "forkert"

mvh Swatski

Go to Top of Page

Abomb
Medlem

Denmark
15 Posts

Posted - 25/03/2007 :  13:29:34  Show Profile  Click to see Abomb's MSN Messenger address  Reply with Quote
Hmm ja, jeg vil nok sige at det vil være en godt ting at du viser at du kan lidt af hvert..

Animation
Modellering
Texturaing

Vil jeg sige er en god ting at have med..
Go to Top of Page

narull
Medlem

Denmark
306 Posts

Posted - 25/03/2007 :  14:15:30  Show Profile  Click to see narull's MSN Messenger address  Reply with Quote
og vise lidt fra viewporten/ workflow lunne jeg forestille mig kunne hjælpe

it's better to be pissed off than pissed on!
Go to Top of Page
Page: of 3 Previous Topic Topic Next Topic  
Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
3DMaxer.dk © 2000-2006 3DMaxer.dk Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000
© 2000-2007 3DMaxer.dk | [email protected]