| Author |
Topic  |
|
|
NiklasK
Medlem
 2 Posts |
Posted - 23/07/2010 : 04:36:58
|
Hej Alle Sammen
Jeg er dirktør for Artdrop3D, og da vi laver og bruger mange textures i hverdagen, tænkte vi at andre måske kunne få glæde af dem.
Derfor har vi lavet en side hvorfra vores textures kan downloades. Texturene kan i bruge både privat eller kommecielt som det passer jer, og er 100% gratis
Texturene er tilable, og hver texture har diverse map med (Diffuse, Bump, Specluar mm)
Håber der er nogle af jer der kan få glæde af sitet, og måske få lettet jeres textureabejde i hverdagen:)
Adressen er www.artdrop3d-textures.com
Mvh Niklas Koefoed Artdrop3d
|
|
|
HenrikBC
Medlem

Galleri: 1 stk.
 Denmark
566 Posts |
Posted - 23/07/2010 : 10:46:31
|
Fint initiativ! :)
Hvis du vil konkurrere med cgtextures.com bør du lave et federe navigations system. Jeg skal klikke vildt mange gange for overhovedet at checke hvordan texturen jeg vil se egentlig ser ud.
Større thumbnails ville være et sted at starte. Og se hvordan du kan begræne antallet af clicks mest muligt. - Medmindre du selvf får betaling fra dine banners per pageview på DIN side... :) Som bruger er det bare sløvt og træls at skulle igennem.
Og større opløsning på textures ville heller ikke skade. Det gør det sjældent. Og en fed option på cgtextures.com er netop at man kan vælge hvilken res man vil hente en texture i. |
Henrik Bjerregaard Clausen Freelance grafiker
Showreel |
 |
|
|
Jesper Kondrup
Medlem

Denmark
1868 Posts |
Posted - 23/07/2010 : 13:40:13
|
quote: Originally posted by HenrikBC
Fint initiativ! :)
Hvis du vil konkurrere med cgtextures.com bør du lave et federe navigations system. Jeg skal klikke vildt mange gange for overhovedet at checke hvordan texturen jeg vil se egentlig ser ud.
Større thumbnails ville være et sted at starte. Og se hvordan du kan begræne antallet af clicks mest muligt. - Medmindre du selvf får betaling fra dine banners per pageview på DIN side... :) Som bruger er det bare sløvt og træls at skulle igennem.
Og større opløsning på textures ville heller ikke skade. Det gør det sjældent. Og en fed option på cgtextures.com er netop at man kan vælge hvilken res man vil hente en texture i.
Enig, Rigtig godt initiativ, men meget frustrerende navigation. |
Portfolio: http://www.coindrop.dk Work: http://www.interactivelabproduction.com
|
 |
|
|
Tommy Helgevold
Medlem

Denmark
5436 Posts |
|
|
Jais Bredsted
Medlem

Galleri: 27 stk.
 Denmark
3375 Posts |
Posted - 23/07/2010 : 15:32:45
|
Tak for det. Super initiativ. |
Animationmentor, Class 2, Week 8 |
 |
|
|
NiklasK
Medlem
 2 Posts |
Posted - 28/07/2010 : 02:31:09
|
Hej Alle Sammen
Tak for jeres feedback :) Jeg vil giver jer helt ret mht navigeringssystemet. Da jeg primært er grafiker, og stadigvæk mangler en del at lære om webdesign, er det et spørgsmål om manglende evner. Jeg regner med at udskifte galleriet senere med et helt nyt, hvis der er nok der bruger siden. Intil da har jeg gjort thumbnails større, håber det hjælper. Mht opløsningen skal jeg nok begynde at uploade størrer textures, men der kommer ikke forskellige størrelser, da det jo er en simpel opgave selv at gøre texturene mindre (jeg vil hellere benytte pladsen til flere forskellige textures).
Har i ellers ris eller ros, eller finder i fejl på siden, eller i textures, er der en mail under "Contacts" som i er meget velkommen til at skrive til. Hvis i har nogle specielle ønsker eller forslag til textures, så skriv det, så prøver vi at lave det
Mvh Niklas Artdrop3D |
 |
|
|
Jesper Kondrup
Medlem

Denmark
1868 Posts |
Posted - 28/07/2010 : 08:21:24
|
Et par ideer herfra.
Tror jeg ville prøve at lave lidt småjusteringer til siden, så man ikke skal klikke så meget. Lige nu skal man klikke 5 gange fra hovedsiden, hvis man vil ind og downloade en concrete texture.
Du kan eliminere eet klik ved at have alle kategorier listet på forsiden, så man ikke skal klikke til side 2.
Og du kan eliminere den sidste side i rækken, da man faktisk forventer at downloade teksturen på det tidspunkt, men i stedet bliver ført videre til en ny side.
Så er du også nede 3 klik (ligesom cgtextures) og det tror jeg vil betyde flere gengangere på siden. |
Portfolio: http://www.coindrop.dk Work: http://www.interactivelabproduction.com
|
 |
|
|
Panda
Medlem

Denmark
39 Posts |
|
|
|