| Author |
Topic  |
|
|
Jesper Kondrup
Medlem

Denmark
1868 Posts |
|
|
RasmuSHoW
Medlem

206 Posts |
|
|
AndreasOlsen
Medlem

Denmark
129 Posts |
Posted - 24/05/2010 : 15:08:27
|
@RasmuSHoW Fed karakter du har fået lavet der, og fedt dramatisk lys der er smidt på ham :) thumps up!
Jeg fik jeg også taget mig sammen til at lave noget, dog lidt mindre fantasifyldt som din :-)
Tid: Modeling: 1 time 20 min Lys: 30 min Render: 12 min - trænger til nogle flere kræfter, grrr Photoshop 5 min ( DOF ) Ialt: 2 time 7 min
 Wire:

|
 |
|
|
Jesper Kondrup
Medlem

Denmark
1868 Posts |
Posted - 24/05/2010 : 15:53:25
|
quote: Originally posted by AndreasOlsen
@RasmuSHoW
Tid: Render: 12 min - trænger til nogle flere kræfter, grrr
Hehe.. der bliver helle ikke sparet på polygonerne ;)
Synes det er blevet rigtig godt, men der kunne nok godt arbejdes lidt mere med mat indstillinger på den kaktus. |
Portfolio: http://www.coindrop.dk Work: http://www.interactivelabproduction.com
|
 |
|
|
AndreasOlsen
Medlem

Denmark
129 Posts |
Posted - 24/05/2010 : 16:42:16
|
quote: Originally posted by Jesper Kondrup
Hehe.. der bliver helle ikke sparet på polygonerne ;)
Synes det er blevet rigtig godt, men der kunne nok godt arbejdes lidt mere med mat indstillinger på den kaktus.
Ja - du har ret, jeg har ikke været heldig med min kaktus, nu har materialer heler aldrig været min stærke side, hvis jeg kan slippe afsted med det bruger jeg altid kun MR-materialerne, uden den store tweaking til dem :) - Kaktusen der er også kun et SSS fast material.
Men nu har jeg lige fået læseferie, det burde give mig noget tid til at udforske det lidt mere :) |
 |
|
|
RasmuSHoW
Medlem

206 Posts |
Posted - 24/05/2010 : 20:34:52
|
@AndreasOlsen
Tak ;)
Nice realistisk scene du har lavet, Jeg undrer mig lidt over at der kommer hvidt lys udefra? Ellers nice setup :)
I øvrigt har jeg skrevet en mail til dig (ved ikke om det er din rigtige mail jeg har skrevet til) |
 |
|
|
AndreasOlsen
Medlem

Denmark
129 Posts |
Posted - 24/05/2010 : 23:12:49
|
quote: Originally posted by RasmuSHoW
@AndreasOlsen
Tak ;)
Nice realistisk scene du har lavet, Jeg undrer mig lidt over at der kommer hvidt lys udefra? Ellers nice setup :)
I øvrigt har jeg skrevet en mail til dig (ved ikke om det er din rigtige mail jeg har skrevet til)
Det hvide lys skulle være en reflektion i vinduet, kan godt se det ikke kom ud efter hensigten, må jeg lige få rettet hvis scenen bliver åbnet igen.
Og der er sendt en mail retur til dig :-) |
 |
|
|
Johanvts
Medlem

Denmark
1464 Posts |
Posted - 25/05/2010 : 00:18:19
|
Hej 3D maxere
Længe siden efterhånden. Har lagt min hobby lidt på hylden med fik lige lyst til at støve 3ds max lidt af, hold da op jeg har glemt meget :)
Det tog cirka 30 min i 3ds max og 30 min i ps.
 |
www.destronaut.dk |
 |
|
|
mis
Medlem

Denmark
580 Posts |
Posted - 26/05/2010 : 00:56:51
|
3 forslag allerde hold da helt op
Fedt nok
|
Best regards MIS |
 |
|
|
Aske Dørge
Medlem

Denmark
988 Posts |
Posted - 28/05/2010 : 03:11:55
|
Nå.. 30 minutterss leg med Realflow som jeg alligevel havde åbent plus 30 minutters render og 15 minutters comp. Wireframen er triviel da meshet er så tæt at det bare er en solid-color uden noget spændende.
 (og ja gik lidt amok med lens flares, glints og cheasyness :P) |
http://www.pixelflexness.com |
 |
|
|
Jesper Kondrup
Medlem

Denmark
1868 Posts |
|
|
Jesper Kondrup