Hej alle sammen så har jeg været igang med at opdater lidt på min hjemmeside igen og jeg har lavet 7 nye video tutorials til Lightwave
så er der nogle lightwave brugere her inde så kan i finde de nye videoer på min webside www.trhlogos.dk
de nye tutorial videoer dækker følgende emner
Indoor lighting Pearl Carpainting Depth of field setup Package Scene tool Stereoscopic rendering til Anaglyph (rød blå) briller Tablefan Ribbons animations setup Glass texturering både nårmal og via nodes
Du virker ikke glad for tricaster hvordan kan det være ?
Jeg er Maya bruger. Men tricasteren kan jo kun læse lightwave filer. Prob er vi har købt en tricaster så derfor hehe. Anyway tror jeg muligvis slipper nemt udenom har meddelt at det nok kommer til at tage nogle måneder før jeg overhovedet føler mig nogenlunde tilpas i et nyt 3D program. Derudover er det nok ikke cost effective at bruge den tid hvis der bare skal laves et enkelt studie eller to i 3D. Så er det nok billiger at få hjælp udefra :>
Jeg har ikke selv erfaring med tricaster så om det kun kan spise data fra lightwave ved jeg ikke.
men hvis i virkesomheden har valgt at købe tricaster er det vel fordi nogle har checket systemet ud og ud af det valgt a det var det som best dækkede jeres behov ud fra behov og valuta
min forståelse af tricaster er da også at det iforvejen kommer med en række predefinerede setups osv som man kan bruge , med mindre det er for amerikans inspireret.