| Author |
Topic  |
|
|
Jelle
Medlem

Denmark
477 Posts |
|
|
Braiz
Medlem

Denmark
348 Posts |
Posted - 16/03/2012 : 08:46:15
|
Det ser ikke skidt ud! Slet ikke...
Du har en del GI splotches men det kan jo nemt fixes. Ellers er der noget mapping issue med din sofa. Syntes at sofa bordet forekommer mig lidt spinkelt, størrelsen taget i betragtning. Er det baseret på en virkelig model??
Det skal nok blive rigtig fedt. Hvad bruger du af render?? |
Padawan learner at Cadesignform // www.cadesignform.dk
Portfolie // www.mentalstudios.org
Admin & cofounder // www.CGForum.dk
|
 |
|
|
Jesper Kondrup
Medlem

Denmark
2275 Posts |
Posted - 16/03/2012 : 09:57:44
|
Ser godt ud Jelle. Synes du er sluppet rigtig godt fra de cylinderformede pufs. Og fed texture du har på gulvet, hvor finder man den slag henne?
Eneste kritikpunkt er nok sofaen, som virker lidt hård i det.
|
Portfolio: http://www.coindrop.dk
"I use Vray, so I don't swing that way -what way? The Mental w(r)ay"
|
 |
|
|
mis
Medlem

Denmark
1059 Posts |
Posted - 16/03/2012 : 21:14:54
|
Savner noget ud fa vinduerne istedet for bar krid vidt men igen det er ikke færdig...
dine puffs er mega fede med den der struktur og de ikke er jævne det kunne din sofa godt lære noget af , den er lige vel firkantet nok
jeg kan også tilslutte mig bordpladens tykkelse den er noget tynd i det med den størrelse bord
ellers rigtig godt husk de små detaljer... Ledninger til lampen osv make it real
fed transluence i lampen
|
Best regards MIS |
 |
|
|
Ruben Særkjær
Medlem

Denmark
288 Posts |
Posted - 16/03/2012 : 22:29:09
|
| Rigtig lækkert! En ting jeg lige så, som ikke er nævnt, det er skyggerne ved siden af det lille bord. For mig ser det ud til at svæve en meget lille smule? |
Polyfreak! |
 |
|
|
Jelle
Medlem

Denmark
477 Posts |
Posted - 19/03/2012 : 03:13:03
|
Braiz: Det er Vray. Jeg har kigget lidt efter min sofa og sofabord, så ja det skulle være nogenlunde korrekte mål. Bordpladen er omkring 3 cm tyk, man kan bare ik se den nederste del da den buger ind mod midten.
mis: Jeg har gjordt kanterne lidt blødere. Der er dog ik de store folder at se, for det er der heller ikke i den virkelige model:).
Jesper Kondrup: Trætexturen på gulvet er selvlavet ud fra et mindre billede. Selve plankerne er dog 3D.
Ruben Særkjær: Det er rigtigt. Med lidt hjælp af dirt er der lidt mere kontakt nu synes jeg.
Ellers har jeg ændret lidt på nogle ting. Sat lidt sollys på og en baggrund der måske ik er helt highres nok?
Som det ser ud nu: http://www.jl-illustration.dk/loft_pic.jpg
|
 |
|
|
thekapow
Medlem

Denmark
1007 Posts |
Posted - 19/03/2012 : 04:57:12
|
det ser super svedigt ud med det lys nu, hvilket set-up har du brugt?
- design wise så hader jeg det lille bord, lampen står på, sry der må kunne findes en mere elgant løsning :p.
- kunne man ikke have en sjat vin i et af glassene? det ville få det til at se mindre opstillet ud.
- jeg savner lidt shader work på gulv og bordplade.. selv det matteste træ vil have en eller anden form for reflektion, specielt i den slags modlys der |
Arkitektstuderende - Karch
www.davidbotofte.dk |
 |
|
|
mis
Medlem

Denmark
1059 Posts |
Posted - 19/03/2012 : 08:34:05
|
rigtig fed progress super nice der nu er noget uden for og dit farve spil er blevet lidt anderledes
også lækkert hvordan man man kan se lyset på gulvet osv..
bogen på bordet, er det bagsiden man ser af den ?
hvis ikke så vender den forkert
virker ret real efterhånden
Savner lidt din translusency i lampen
|
Best regards MIS |
Edited by - mis on 19/03/2012 08:35:29 |
 |
|
|
Jesper Kondrup
Medlem

Denmark
2275 Posts |
Posted - 19/03/2012 : 09:03:58
|
Lyset ser rigtig godt ud nu -og godt du fik gjort noget ved sofaen. Jeg kunne måske godt savne en bredere vinkel på kameraet.
@mis hvordan kan du se at bogen vender forkert? |
Portfolio: http://www.coindrop.dk
"I use Vray, so I don't swing that way -what way? The Mental w(r)ay"
|
 |
|
|
mis
Medlem

Denmark
1059 Posts |
Posted - 19/03/2012 : 10:42:41
|
jesper
fordi layoutmessigt det ligner forsiden af bogen som er på texturen med det store billede for oven og titel for neden da der står mindre tekst under den første tekst
og er det tilfældet så vender toppen af bogen over mod de 2 puff´s og så vil ryggen af bogen ikke vende ud mod os som den gør nu men ind mod sofaen :)
men det kan da være jeg tager fejl og at teksten er for oven og ikke for neden og de har siddet på puffen og læst og så lagt den fra sig og den så vender rigtigt
Er forøvrigt vild med valget af gulvtæppe til scenen det ser rigtig fedt ud
|
Best regards MIS |
Edited by - mis on 19/03/2012 10:51:22 |
 |
|
|
Lazy Dog
Medlem

Galleri: 6 stk.
 Denmark
18 Posts |
Posted - 22/03/2012 : 11:49:16
|
Det ser virkelig godt ud i min optik :-) ...og fed udsigt, der gad jeg da godt at bo :-D |
 |
|
|
|
| |
Topic  |
|