Profile | Register | Active Topics | Members | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 Blandet
 Nyheder
 Cinematic: Crysis 2
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

Xeen
Administrator

Denmark
3315 Posts

Posted - 26/06/2010 :  10:16:33  Show Profile  Visit Xeen's Homepage  Reply with Quote
Animation fra det kommende spil fra Crytek - udkommer sidst på året.

Se animation

Jens A. alias Xeen
bossen på 3DMaxer.dk

darknessknight
Medlem

Galleri: 2 stk.

Denmark
79 Posts

Posted - 28/06/2010 :  12:46:38  Show Profile  Click to see darknessknight's MSN Messenger address  Reply with Quote
Fedt så ka man også spille i urban warfare terrain hehe flere ting at ødelægge i crysis. i stedet for nogle træer og det.
Go to Top of Page

Frederik Storm
Medlem

Denmark
1119 Posts

Posted - 28/06/2010 :  12:57:24  Show Profile  Visit Frederik Storm's Homepage  Click to see Frederik Storm's MSN Messenger address  Reply with Quote
Det er da ikke en rigtig cinematic, det er alt sammen fra cryengine af hvad jeg kan se. Kan være jeg tager fejl.

www.frederikstorm.dk
Go to Top of Page

Martin Nielsen
Medlem

Galleri: 1 stk.

United Kingdom
321 Posts

Posted - 28/06/2010 :  14:55:05  Show Profile  Visit Martin Nielsen's Homepage  Click to see Martin Nielsen's MSN Messenger address  Reply with Quote
Begrebet "cinematic" har altsaa intet med pre-renderet grafik at goere. De kan sagtens laves i en spil engine uden at blive mindre "rigtige".

www.martin3d.dk
www.climaxgroup.com
Go to Top of Page

Frederik Storm
Medlem

Denmark
1119 Posts

Posted - 28/06/2010 :  15:48:07  Show Profile  Visit Frederik Storm's Homepage  Click to see Frederik Storm's MSN Messenger address  Reply with Quote
Okidoki
Har bare altid selv forbundet det med noget der var pre-renderet.

www.frederikstorm.dk
Go to Top of Page

Tommy Helgevold
Medlem

Denmark
5436 Posts

Posted - 28/06/2010 :  21:46:03  Show Profile  Visit Tommy Helgevold's Homepage  Reply with Quote
Det er jo klart ;) nu når vores computere omtrent kan trække Crysis 1, skal der jo naturligvis komme en efterfølger - der kræver mindst en 16-core processor for at køre bare 25 fps i laveste opløsning, ik?

HamsterKing.com - Grafik, Nyheder, Elektronik, Forums, Tutorials m.m
Go to Top of Page

Frederik Storm
Medlem

Denmark
1119 Posts

Posted - 28/06/2010 :  23:57:21  Show Profile  Visit Frederik Storm's Homepage  Click to see Frederik Storm's MSN Messenger address  Reply with Quote
Crysis 2 er lavet til at kunne kører på konsollerne, så det tror jeg ikke du skal regne med Tommy

www.frederikstorm.dk
Go to Top of Page

Tommy Helgevold
Medlem

Denmark
5436 Posts

Posted - 29/06/2010 :  00:34:53  Show Profile  Visit Tommy Helgevold's Homepage  Reply with Quote
Nå, så kun 8 kerner da :) (PS3)

HamsterKing.com - Grafik, Nyheder, Elektronik, Forums, Tutorials m.m
Go to Top of Page

Louison
Medlem

Galleri: 4 stk.

Denmark
266 Posts

Posted - 02/07/2010 :  17:48:18  Show Profile  Visit Louison's Homepage  Reply with Quote
synes også godt man kan blive i tvivl om det er en pre-renderet cenematic eller om det er "real-time". Men det kan kun være real-time, da det ville være fesent at evaluere en pre-renderet film når der nu er så meget focus på hvad cry-enginen kan.

Jacob Louison Bruun www.louisonart.com
Concept & Game Artist - - - online showcase- - -
[Clayman=old nick]
Go to Top of Page

Medievil
Medlem

Galleri: 1 stk.

Denmark
1968 Posts

Posted - 15/07/2010 :  12:45:30  Show Profile  Visit Medievil's Homepage  Click to see Medievil's MSN Messenger address  Reply with Quote
Wow, den synes jeg godt nok var dårlig.

Specielt når det er til et spil som crysis 2??

Jeg synes den var ret kedelig, og belysningen virkede slet ikke. efter min mening.

Dennis Jensen
CG Artist student
DSigArt Blog
Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
3DMaxer.dk © 2000-2008 3DMaxer.dk Go To Top Of Page
Snitz Forums 2000
© 2000-2009 3DMaxer.dk | info@3DMaxer.dk